Új hr-üzleti site-ot és márkát indít a Kreatív és az Üzlet&Pszichológia című szaklapokat is megjelentető PPH Media – a volt Professional Publishing – lapkiadó. Az új oldalt hrpwr.hu néven indították el, tájékoztatásuk alapján a Business Next és Üzlet&Pszichológia című nyomtatott lapjaik és az Üzlet& Pszichológia Akadémia, JobXperience című, üzleti döntéshozókat megszólító rendezvényeik sikerére alapozva.
A hrpwr.hu a PPH Mediát ügyvezetőként irányító Vándor Ágnes ügyvezető tájékoztatása alapján egy napi frissítésű, igényes tartalmat szolgáltató online felület, az elnevezés pedig a hr erejét fejezi ki, vagyis azt, hogy minden cég hosszú távú sikere az ott dolgozó emberek tehetségétől, motiváltságától és a csapatösszhangtól függ.
A szerkesztőség élére azt a Gábor Fannit nevezték ki, aki a kiadóhoz tartozó Üzlet&Pszichológia című szaklapnak is főszerkesztője. Gábor Fanni végzettsége közgazdász és pszichológus. Tévés és rádiós munkák után az mfor.hu-nál a marketing rovat vezetője volt, majd hét éve a Kreatív magazinba kezdett cikkeket írni. Öt éve a szakember saját ötlete alapján és főszerkesztésével indította el a PPH Media az első Üzlet&Pszichológia című kéthavi magazint, mely azóta is működik.
A szerkesztőség meggyőződése, hogy a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben minden gazdasági vállalkozás számára kiemelkedő fontosságú a megfelelő munkaerő kiválasztása, képzése és megtartása. Az új márka ezeken a területeken kíván segítséget nyújtani a cégvezetőknek és a hr területével foglalkozó szakembereknek.
Az új oldalon szakértők sorolják be a praktikus tanácsokat és kapcsolódó interjúkat a munkavállalói életútra vonatkozóan. Ezenkívül a honlap a piac aktuális történéseivel és esettanulmányaival informálja olvasóit. A cikkeket közép-, és felsővezetőnek, illetve humán erőforrásért és employer brandingért (azaz munkáltatói márkáért) felelős szakembereknek ajánlják a szerkesztők szakmai útmutatásként napi kihívásaikhoz. Az új honlap célja a hasznos, kézzel fogható tudás átadása hr-esek, cégvezetők számára, hogy megtartsák motivációjukat mások motiválásában.
Szintén a hrpwr ernyőmárka alá kerül a kiadó által nemrégiben meghirdetett HRKOMM Award, mellyel a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat díjazzák.
A PPH Media ügyvezetője hozzátette: a hrpwr.hu online szakportállal a kiadó a többféle iparági jelenléte mellett a különböző iparágakban mindenhol meglévő azonos funkciókban szükséges szaktudások bővítésének irányában is szeretne elmozdulni.