A Sony Pictures Television Networks CE (SPTN CE) csütörtök délután bejelentette, hogy újrapozícionálja az AXN White és az AXN Black csatornákat. Ezek helyére érkezik az új Sony Max és a Sony Movie Channel, melyek a régiónkban elsőként Magyarországon lesznek láthatók.
Az új csatornák, a Sony Max és a Sony Movice Channel októberben indulnak. A Sony Max a fiatal, női közönségnek kínál dedikált tartalmakat, míg a Sony Movie Channel mozis tartalmakat kínál majd, inkább a férfiakat célozza.
A médiavállalatnál azt mondták, a portfólió-fejlesztés a vállalat hosszú távú beruházási stratégiájának része a magyar piacon. Közölték azt is, hogy az ugyancsak a médiavállalat portfóliójához tartozó AXN, VIASAT3 és VIASAT6 csatornákat is megerősítik.
A magyar piac a fejlődés egy új szakaszába lépett, ezért már nem elegendő csupán az újabb és újabb sikeres saját gyártású produkciók készítése, valamint a vezető nemzetközi sorozatok műsorra tűzése, hanem portfólió szinten is lépnünk kellett. A Sony Max és a Sony Movie Channel egyedi, meghatározó pozicionálásuknak köszönhetően eddig kiaknázatlan nézői csoportokat szólítanak meg, kevésbé mainstream, azonban pont ezért rendkívül izgalmas és jelentős arányban exkluzív tartalmaikkal. A Sony család részeként, amely a világ egyik legnagyobb tartalomgyártó- és szolgáltatója, eljött az idő, hogy újragondoljuk eddigi stratégiánkat és a magyar piacra is elhozzuk ezeket a márkákat, annak érdekében, hogy biztosítani tudjuk portfóliónk növekedését
– nyilatkozta John Rossiter, az SPTN CE ügyvezető igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban.
(Frissítés: az új tévécsatornák reklámidejét az Atmedia fogja értékesíteni. Ez az a televíziós reklámértékesítő ház, mely tavaly óta a Habony Árpád hitelezőjeként ismertté vált Tombor András, az Orbán-kormány volt főtanácsadójának, a Mandiner.hu új tulajdonosának többségi tulajdonában van.)