Egy 2015-ben történt eset miatt kell magyarázkodnia a United Airlines-nak.
A légitársaság kiadott egy közleményt, amelyben elnézést kér egy két évvel ezelőtti ügy miatt. 2015. július 21-én a houstoni George Bush nemzetközi repülőtéren a cég egyik alkalmazottja a földre tepert egy 71 éves utast.
A vádlott természetesen pert indított, és az ügyet most tárgyalják Texasban, az alábbi videót – amelyet a houstoni KPRC csatorna megszerzett és levetített – a bíróságon mutatták be.
A problémát az okozta, hogy az idős utas, bizonyos Ronald Tigner panaszt tett, amiért olvashatatlan beszállókártyát nyomtattak neki a reptéren. A becsekkolásanál többszöri kérése ellenére sem kapott másikat, azt mondták neki, menjen a biztonsági ellenőrzésre. Azonban ott – épp az olvashatatlan felirat miatt – nem engedték tovább, visszaküldték a check-in-hez. Ott ismét jelezte a problémát, de az arcába nevettek. Amikor közölte az Alejandro Anastasia nevű alkalmazottal, hogy „tüntesse el a mosolyt a szájáról”, a reptéri dolgozó egyszerűen földre vitte az utast.
Aztán a United egyik munkatársa tárcsázta a 911-es vészhívószámot, hogy „egy 70 éves férfi elesett”, de azt hazudta, nem tudja, hogyan történt az eset.
Ronald Tigner beperelte a cég két alkalmazottját, 1.000.000 dolláros kártérítést követel.
A United Airlines a közleményben jelezte, az utast leteperő férfi már nem dolgozik a vállalatnál. Mint emlékezetes, nemrég a cégnek azért kellett magyarázkodnia, mert egy utast erőszakkal rángattak le egy repülőgépről.
Most pedig következzék a videó: