Élet-Stílus

Orális szexről társalogtak a vásárlóval a szupermarket oldalán

Luktalan fánk miatt tett panaszt az üzletlánc hivatalos Twitter-felületén.

Szürreális online párbeszéd zajlott a Twitteren egy vásárló és a Morrisons szupermarket-hálózat (adminja) között.

A férfi a közösségi oldalon nyilvánosan tett panaszt, amiért az általa vásárolt fánk közepén nem volt lyuk. A Silverfox felhasználónevű úriember úgy érezte, azt is meg kell magyaráznia, miért zavarja a lik hiánya:

tudniillik, fel szerette volna tenni a fánkot kukijára, hogy a barátnője onnan fogyassza el.

Az üzletlánc képviseletében írogató szakember, ahelyett, hogy megpróbálta volna szép csöndben, privát üzenetben lerendezni a dolgot, felvette a kesztyűt. Ennyit válaszolt, szintén nyilvánosan:

Improvizáljon”.

És ez még messze nem a sztori vége, ugyanis a vásárló sem szállt le a humorvonatról. Válasza a következő volt:

Azt tettem. Most a sürgősségin vagyok, az égési sérülések miatt, amiket a hagymakarika okozott”.

A párbeszéd így folytatódott:

– Nem várt, hogy lehűljön?

– Nem ismeri a nőmet, nagyon türelmetlen.

– Tényleg annak tűnik. A tanácsom: mindent hagyjon hűlni 2 percig.

– Köszönöm. Nagyon jó, hogy végre valakivel tudok erről beszélni.

– Ha bármire szüksége van, tudja, hol talál.

– Köszönöm.

https://twitter.com/PeeWeeMFC75/status/817358336488251392

 

Kiemelt fotó: twitter.com/PeeWeeMFC75

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik