Kultúra

Máris kirobbanó siker Beyoncé új klipje

Alig néhány nap alatt több millióan nézték meg az All Night című dalhoz készült különleges videót.

November legutolsó napján debütált Beyoncé új videoklipje, az All Night, amit azóta már több, mint 6,5 millióan láttak.

A tartalmas és szemet gyönyörködtető anyag készítéséhez sok családi felvételt is felhasználtak, így például feltűnik az énekesnő férje, Jay-Z, valamint a pár gyermeke is; illetve láthatjuk azt a Hattie White-ot is, aki Jay-Z nagymamája, és akinek Beyoncé az áprilisban megjelent albuma (Lemonade) címét köszönheti. Hattie ugyanis a 90. születésnapjára rendezett ünnepségen így beszélt a saját életéről:

Folyton citromokat kaptam, de limonádét készítettem belőlük.

Ez az ominózus jelenet ugyancsak helyet kapott az All Night klipjének első felében.

Lemonade világszerte óriási sikert aratott: dupla platina lett Brazíliában, platina az Egyesült Államokban, Ausztráliában és Kanadában, míg aranylemez Nagy-Britanniában, Franciaországban, Új-Zélandon, Hollandiában, Olaszországban, Lengyelországban, Csehországban, Oroszországban és Magyarországon. Az albumot a nívós Rolling Stone magazin 2016 legjobb alkotásának választotta meg, az arról első kislemezként kiadott és a videójával is díjakat bezsebelő Formation szerzeményt pedig az év legjobb dalának.

Forrás: Sony Music

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik