Az Origo-New Wave Media Csoport (Origo-NWM) kábeltelevíziós csatornái, a LifeNetwork és az OzoneNetwork spot és non-spot megjelenéseit ezután is az r-time értékesíti – állapodott meg a csatornák tulajdonosa a televíziós sales house-szal.
A LifeNetwork és az OzoneNetwork együttműködése az r-time-mal viszonylag régre, egészen a televíziók indulásáig nyúlik vissza. A csatornák új tulajdonosa a most kötött megállapodással ezt a bizalmat kívánja megerősíteni – áll a közleményükben.
Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletágának igazgatója az együttműködésről szólva úgy fogalmazott:
A médiacsoport tulajdonosváltása óta eltelt 10 hónap kiemelkedően jó eredményeket hozott. Az r-time a papírformán felüli teljesítménnyel alapozta meg a hosszútávú együttműködéshez szükséges bizalmat. Részünkről ennek a bizalomnak a megnyilvánulása volt az a korábbi döntésünk is, hogy 2016 májusától ők értékesítsék a reklámspotok mellett a non-spot megjelenéseket is.
Dudás Gergely, az r-time ügyvezető igazgatója kiemelte:
Fontos döntés ez a mi életünkben. Az Origo-NWM Csoporttal kötött újabb megállapodás azt a kiváló kapcsolatot erősíti tovább, ami a LifeNetwork és az OzoneNetwork csatornák indulásával kezdődött hat éve, és amit az új vezetéssel is sikerült megtartani és tovább erősíteni. Hasonlóan gondolkodunk a csatornák jövőjéről és meghatározó, egyedi pozíciójukról a televíziós piacon. Nem csupán nézőközönségükben értékes csatornákat sikerült ezzel a portfólión belül tartani, hanem olyan televíziós brandeket, amelyek egyedi, saját gyártású, lokális tartalmakkal vannak jelen ezen a zsúfolt piacon. Bízunk abban, hogy megújított együttműködésünk mindkettőnk számára nemcsak kereskedelmi megállapodás lesz, hanem egyben egy hosszabb távú, kölcsönös márkaépítés része is.
Somlai Bálint azt is mondta: az elmúlt időszak megerősítette az Origo-NWM Csoport vezetését abban a meggyőződésében, hogy a két kábelcsatorna és az egyik legnagyobb online médiaportfolió együttműködésében rengeteg kiaknázható lehetőség van.
Az előttünk álló néhány hónap arról fog szólni, hogy tudjuk közelebb hozni egymáshoz a két platformot, illetve hogyan tudjuk még átjárhatóbbá tenni a nézők, olvasók számára.
Az R-time az M-RTL Zrt. 100 százalékos tulajdonában lévő média-kereskedőház, amely jelenlegi formában folytatott tevékenységét több mint tíz éve, 2005. január 1-én kezdte meg. Az R-time elsőként kínált „one stop” elérési lehetőséget hirdetői számára az általa képviselt kábelcsatornákon. 2017. január elsejétől az R-time portfóliójába az AMC Networks International – Central Europe csatornái, vagyis az AMC, a Filmcafé, a Film Mánia, a Minimax, a Spektrum, Spektrum Home, a Sport 1 és Sport 2, illetve a TV Paprika csatornák, az Origo Zrt. tematikus csatornái, a LifeNetwork és OzoneNetwork és a Viacom csatornái: Comedy Central, Paramount Channel, Nickelodeon, Nick JR, Viva, és a holnap kódolatlan időszakkal debütáló RTL Spike csatorna tartozik majd.
A Cool, a Film+, az RTLII, az RTL+, a Muzsika TV, a Sorozat+ és a Film+2 csatornák reklámidejét az anyavállalat, az M-RTL Zrt., tehát az RTL Magyarországhoz tartozó RTL Klub médiaszolgáltatója értékesíti.