Tech

Nem kérdés: ez az eddigi a legkreatívabb Mannequin Challenge

Az elkövető a Microsoft és annak alkalmazottai, a csavar pedig a világok mixelésében van.

Az internet már csak egy ilyen hely: időnként jönnek nagyon furcsa kezdeményezések, amelyekre mindenki ráugrik, utána meg jöhet is az újabb őrület. Ilyen volt a járványszerűen terjedő Harlem Shake, a mindenhol plankingelő vonulat, vagy a legalább valami értelmet hordozó Ice Bucket Challenge.

A Mannequin Challenge értelmét nem is kutatnánk: itt annyi a lényeg, hogy mozdulatlanná dermedt, furcsa pózokba merevedett embereket videóznak le, ami kétség kívül ad egy különös hatást, főleg, ha azt kreatívan oldják meg. Elég sok verzió látott már napvilágot, amelyekben jól bevizsgálható CR7 kockás hasa, vagy az amerikai showman, James Corden, akinek csapata eddig egyértelműen a legjobb MC videót szállította.

A nagy cégek eddig nem szálltak be a dologba, de a Microsoft megtörte a passzivitást és rögtön egy elég komoly darabot szállított le. A videóban aktív szerepet kap a HoloLens nevű szemüveg, ami képes a valódi és a virtuális világ kiterjesztésére. A kész videóban tehát akadnak digitális pillangók, palacsinta, szundikáló csontváz, vagy egy tüzet okádó sárkány.

A vírusként terjedő Mannequin Challenge eredetileg egy amerikai iskola diákjaitól származik, nincs mögötte semmiféle szándék, vagy üzenet, egyszerűen csak egy poén, ami alaposan megmozgatta a közösségi oldalakat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik