Média

Változások a Progressive-nál

A Progressive divízióvezetői
A Progressive divízióvezetői

Szerda délelőtti bejelentésük értelmében Fábián Zita lett a Progressive reklámügynökség ATL-csapatának vezetője. A szakember közel tizenhat éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban az Isobar, a Grey és a McCann Budapest munkatársa volt.

Az új vezető érkezésével lezárult a reklámügynökség szervezeti átalakulása, amelynek során új divíziókat hoztak létre, meglévő részlegek alakultak át az integrált kommunikációs szemlélet jegyében.

A BTL-divíziót Szabó Orsolya account director vezeti. A digitális részleget irányító Varga Attila hét éve, míg Baranyai Zsolt, a dizájn terület vezetője hat éve tagja az ügynökség csapatának. Tavaly érkezett a céghez Sárdi Tamás vezető szövegíróként, a rendezvényterület vezetője pedig Lengyel Richárd lett.

Buzási Bence kreatívigazgató elmondta:

45 fölé emelkedett az ügynökség létszáma, és még jelenleg is van néhány nyitott pozíció, így a bővülés nem állt meg. Az új szakemberek egy részét fejvadász segítségével és személyes ismeretség, ajánlás révén találjuk meg, illetve sokan jelentkeznek álláshirdetéseinkre is. Nagyon örülünk annak, hogy több divízóvezető is az évek óta velünk dolgozó munkatársaink közül került ki.

Az új divíziók közös munkája lehetővé teszi, hogy a reklámügynökség minden eddiginél szélesebb körű, integrált szolgáltatási csomagot nyújtson ügyfeleinek. Ennek eredményeként a reklámügynökség az idei évben a tenderek 60 százalékát megnyerte, a meglévő partnerek mellett számos új ügyfélnek is dolgoznak, például a Sole-Mizónak.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik