Az akcióban a légitársaság az utazási főszezonon kívüli időszakban fennmaradt helyeket kínálta fel. A legnagyobb volt a kereslet a párizsi járatok iránt, több mint 8 millió forintos bevétellel. A második, illetve harmadik legkeresettebb célállomás Madrid és Isztambul volt, a negyedik London. A légitársaság korábbi közlése szerint az őszit megelőző akcióban, mintegy 14 ezer utas élt a kedvezménnyel, a többletbevétel akkor megközelítette az 500 millió forintot.
A Malév szeptemberre az utasforgalom növekedéséről számolt be, s a korábbi becslések szerint az októberi növekedés elérheti a 20 százalékot is. A légitársaság több mint 17 százalékkal növelte utasainak számát szeptemberben, míg az európai átlag csupán 2,2 százalékos bővülést mutat a tavalyihoz képest. A Malév-járatok telítettsége 4 százalékkal emelkedett a tavalyi évhez képest.
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési adatai alapján a Malév tavaly szeptemberi piaci részesedése 35,9 százalék volt, az egész évben pedig 32,8 százalékot tett ki. A légitársaság tervei szerint az idén a tavalyit meghaladó részesedést érnek el a hazai légiközlekedési piacon.
A közlemény hangsúlyozza: a kedvező adatok igazolják a Malév korábbinál agresszívabb értékesítési politikájának szükségességét, ezért kínáltak újabb akciókat az utazóknak októberben is.