A hirdetői igények minél teljesebb kiszolgálása érdekében október elsejétől elindul a reklámértékesítés a gyermek korcsoport körében közkedvelt Nick Jr. tévécsatornán – derül ki az RTL Magyarország Zrt. 100 százalékos tulajdonában lévő reklámértékesítő ház, az r-time sales house legfrissebb hírleveléből.
A Nick Jr. csatorna célcsoportja a 2 és 6 év közötti gyermekek, óvodás korúak, akiket a kisiskolás életre játékos tartalmakkal, kedves és tanulságos animációs mesékkel és sorozatokkal szólít meg. A csatornán látható például a hétköznapok esetleges veszélyeire felkészítő Mancs Őrjárat, a számok világába betekintést nyújtó Bubi guppik, az angol nyelv rejtelmeibe is bevezető Dóra és barátai, vagy az alapvető technikai megoldásokat bemutató Láng és a szuperverdák. “A Nick Jr. gondosan válogatott, félelemkeltéstől mentes és szórakoztatóan oktató műsorait minden kisgyermek zavartalanul és örömmel nézheti, és egyúttal a szülők is megismerhetik, mi mindennel kell majd gyermeküknek megbirkózni az iskolában” – olvasható a csatorna bemutatójában.
A Nick Jr. egyébként nem az egyetlen, gyerek célcsoportot megcélzó csatorna az r-time kínálatában, hiszen a sales house eddig is értékesített reklámidőt a Nickelodeonra, sőt a hirdetők az RTL Klub gyereksávjában is vehettek reklámidőt.
Az r-time egyébként azt is bejelentette, hogy befejezi az MTV zenei csatorna reklámértékesítését idén augusztus 30-tól.
Az M-RTL Zrt. tulajdonában lévő média-kereskedőház jelenlegi formában folytatott tevékenységét több mint tíz éve, 2005. január 1-jén kezdte meg. Idéntől egyebek mellett ők értékesítik a Viacom csatornáinak reklámidejét is (Comedy Central, Nickelodeon, Viva, MTV, Paramount Channel), a Discovery Network csatornáit (a Discovery Channel, a TLC és az Investigation Discovery), illetve az Origo Zrt. tematikus csatornáit (a LifeNetwork és OzoneNetwork).