16 év után leköszön Tóth Krisztián, a Possible digitális kreatív ügynökség kreatív- és vezérigazgatója. A vezérigazgatói feladatokat most Duna János COO veszi át, az új kreatívigazgató kiválasztása egyelőre folyamatban van.
Tóth Krisztián 2000 nyarán csatlakozott a céghez, és 2001-ben lett a cég első embere. Tevékenysége alatt az ügynökség létszáma 25-ről 110 főre duzzadt, 100 milliós magyar vállalkozásból 2014-re már közel 4 milliárdos forgalmú, sikeres kelet-közép-európai cégcsoporttá vált. Vezetése alatt a dinamikusan fejlődő cég irodát nyitott Romániában, Szerbiában és Ausztriában, új üzletágakat indított, valamint több új leányvállalatba invesztált. Geszti Péterrel közösen megalapította a mémépítő OKEGO-t, és főstratégaként irányította a mobiljátékok fejlesztésére szakosodott Possible Games Kft-t. 2012-ben a tulajdonosok megbízásából, kulcsszereplőként átnavigálta a céget a WPP felvásárlási folyamatán, és az azt követő 4 évben sikeresen integrálta az ügynökséget a holdingba. Emellett továbbra is intenzíven résztvevő ötletemberként alkotott az operatív munkában, csapatát folyamatosan inspirálva, mindig új kihívásokat keresve, a kreatív ügynökségi korlátokat feszegetve.
Tóth emellett a csoport vezető kreatívigazgatójaként számos nemzetközi szakmai, üzleti és startup verseny zsűrijében dolgozott, irányítása alatt a cég közel 200 hazai és nemzetközi elismerést nyert el. 2014-ben a New York-i Times Square-en átvette a Innovator of the Year kreatív szakmai díjat, a tavaly elnyert Cannes Lion, Epica Award, D&AD, CLIO, ADCE és Arany Penge Grand Prix díjak, valamint a Év Kampánya első helyezéssel pedig végleg beírta magát a szakma leginnovatívabb alakjai közé hazánkban.
”Elképesztő másfél évtized áll mögöttünk és végtelenül hálás vagyok annak a fantasztikus csapatnak, akikkel ezeket a sikereket elértük. Nagyon büszke vagyok rájuk, sok sikert kívánok nekik” – mondta a leköszönő CEO, aki a jövőbeni terveiről egyelőre nem kívánt beszélni.
Tóth Krisztián távozása után a Possible-ben a kreatívigazgatói pozíció jelenleg betöltetlen. Az ügynökség jelentős nemzetközi tapasztalattal és piacismerettel rendelkező szakembert keres a kreatív csapat élére.
A Possible digitális kreatív ügynökség jelenleg Budapest mellett a világ 26 másik országában jelen van, így például Londonban, Sanghajban, Szingapúrban, Moszkvában vagy Los Angelesben. A budapesti iroda olyan hazai és nemzetközi ügyfelekkel dolgozik mint például a Telenor, a Danone vagy az HBO.
(Kiemelt kép: Tóth Krisztián, a Possible távozó vezérigazgatója. Fotó: LinkedIn)