Az NB I utolsó fordulójában kiesett Orbán Viktor csapata, ha nem történik valami egészen váratlan, akkor a Felcsút a következő szezont az NB II-ben kezdi.
A Népszabadság a pénteki számában annak próbált utána járni, hogy a megannyi szponzor és támogató közül ki gondolja úgy, hogy a másodosztályba már nem követné a csapatot.
A Puskás Akadémia honlapján nem különülnek el egymástól, hogy ki támogatja az utánpótlást és ki a felnőtt csapatot, ezért a lap megkereste a PAFC-ot, de ők nem segítettek.
Körkérdést küldtek a szponzoroknak, az OTP azt válaszolta, ők csak az utánpótlást pénzelik, „a felnőtt labdarúgócsapat fenntartására, az azzal kapcsolatos költségekre nem fordítható” a tőlük érkező támogatás.
Szintén csak a fiatalokat támogatja a Magyar Suzuki Zrt. és a Mol is, de konkrét összegeket egyikük sem mondott.
A Stadler Trains Magyarország Vasúti Szolgáltató Kft. igazgatója azt mondta, a cége által nyújtott támogatások közül csak a páholybérlés van összefüggésben azzal, hogy a csapat kiesett az élvonalból, de azt Dunai Zoltán nem mondta meg, hogy két éve mennyiért béreltek 14 fős VIP-páholyt.
A másodosztályban nyilván mások lesznek a páholyok árai, várják a Felcsút árajánlatát.
A CBA csak annyit mondott, az alapítás óta támogatják az akadémiát.
A Strabag is szponzor, ők egyedüliként foglalkoztak azzal, hogy a csapat a másodosztályban folytatja. Sajnálják a kiesést, bíznak a további sikerekben. A kudarc nem változtat azon, hogy támogatják a Felcsútot, mert hosszú távra terveznek.
A cégnél ugyanakkor várják „a szezonban történtek objektív szakmai elemzését” és szakmai terveket a jövőre nézve.
A Mészáros Lőrinchez köthető cégek, a Coca-Cola és a Pharos 95 Kft. nem válaszoltak a lapnak.
Frissítés – 16:15
Cikkünk megjelenése után megérkezett a Coca-Cola válasza, amit változtatás nélkül teszünk ide.