Hétfőtől Rácz Katalin lett az UniCredit Bank marketing csoportvezetője. Rácz újonnan érkezett a pénzintézethez, de több mint húsz éves marketingkommunikációs tapasztalata van. 1993-ban a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem marketing szakán végzett, majd 1997-ben a Külkereskedelmi Főiskola pr-szakán is diplomázott.
Karrierje az Inter-Európa Banknál indult pr-szakértőként, azután az ABN AMRO Banknál dolgozott a sales promotion és az event marketing feladatok felelőseként. A szakember 2001-től 2013-ig a K&H Csoport retail marketingkommunikációjának tevékenységét felügyelte mint főosztályvezető. Az UniCredithez a Network 360 Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatói pozíciójából érkezett.
Rácz a bank márkamenedzsment és kommunikációs vezetője alá tartozik, részt vesz a pénzintézet marketingstratégiájának kialakításában és megvalósításában, a marketingkommunikációs osztály napi munkájának koordinálásában, integrált ügyfélkampányok tervezésében, a végrehajtás menedzselésében és nyomon követésében.