Média

Új marketingigazgató a Zwack Unicumnál

Palcsó Sára, a Zwack Unicum Nyrt. marketingazgatója
Palcsó Sára, a Zwack Unicum Nyrt. marketingazgatója

Palcsó Sára személyében új marketing igazgatót nevezett ki a Zwack Unicum Nyrt. 2016 áprilisától – közölte a vállalat.

Palcsó a Külkereskedelmi Főiskola elvégzése után a University of Humberside-on kapott diplomát, míg MSc diplomáját a Budapesti Műszaki és Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte meg. Karrierjét a Budapest Banknál kezdte 1998-ban, majd 1999-ben csatlakozott az Unileverhez, ahol márkamenedzserként, majd regionális közép-európai márka és kategória menedzserként felelt a Dove, Sunsilk, Baba, Timotei, Lux, Signal és Amodent márkák eredményeiért hat országban.

A szakember szenior márka menedzserként 2009 és 2015 között a Zwack minden jelentős márkáját vezette, ő felelt az Unicum, Fütyülős, Hubertus, Kalinka, Maximilian, Címeres, és egyéb rum és pálinka márkák teljes marketing és PR kommunikációjáért valamint új márkák fejlesztéséért és bevezetéséért. 2016 elejétől  már megbízott igazgatóként irányította a vállalat marketing osztályát.

A karrierje során marketing, trade marketing, pénzügy és HR területeket is megjárt szakember 2011-2012-ben a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagjaként is tevékenykedett.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik