Média

Új marketingvezetőt talált az UniCredit Bank

visa(1)(430x286).jpg (visa, bankkártya, )
visa(1)(430x286).jpg (visa, bankkártya, )
Rácz Katalin, UniCredit
Rácz Katalin, a UniCredit új marketing csoportvezetője

Hétfőtől Rácz Katalin lett az UniCredit Bank marketing csoportvezetője. Rácz újonnan érkezett a pénzintézethez, de több mint húsz éves marketingkommunikációs tapasztalata van.  1993-ban a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem marketing szakán végzett, majd 1997-ben a Külkereskedelmi Főiskola pr-szakán is diplomázott.

Karrierje az Inter-Európa Banknál indult pr-szakértőként, azután az ABN AMRO Banknál dolgozott a sales promotion és az event marketing feladatok felelőseként. A szakember 2001-től 2013-ig  a K&H Csoport retail marketingkommunikációjának  tevékenységét felügyelte mint főosztályvezető. Az UniCredithez a Network 360 Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatói pozíciójából érkezett.

Rácz a bank márkamenedzsment és kommunikációs vezetője alá tartozik, részt vesz a pénzintézet marketingstratégiájának kialakításában és megvalósításában, a marketingkommunikációs osztály napi munkájának koordinálásában, integrált ügyfélkampányok tervezésében, a végrehajtás menedzselésében és nyomon követésében.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik