Média

Megújul a HVG

Az ismert formában a hetilap most jelent meg utoljára, jövő hétre megújul, változik a címlap is.

Saját portálján, a hvg.hu-n jelentette be a HVG Kiadó, hogy megújul a 37 éves múltra visszatekintő Heti Világgazdaság. A kiadó azt ígéri, hogy a megújulás után is megőrzi alapértékeit, a közéleti és gazdasági témák iránti elkötelezettségét és hagyományosan erős nemzetközi kitekintését, a jövő héttől azonban letisztultabb rovatszerkezet és a hangsúlyosabbá váló illusztráció segíti az olvasót az események befogadásában, könnyebb értelmezésében.

Jakus Ibolya, a HVG hetilap felelős szerkesztőjének ígérete szerint a következő lapszámtól már szebb papíron, dinamikusabb, látványosabb, modernebb tálalásban jelenik meg az újság. A változások célja, hogy a tartalom könnyebben befogadhatóvá váljon. Megváltozik a HVG jellegzetes címlapja is,

attraktívabb lesz, de változatlanul megjeleníti a HVG kritikus, szarkasztikus szellemiségét, s kifejezi azt a cinkosságot is, amellyel hétről hétre összekacsintunk az olvasóinkkal.

A megújulás eredménye április 21-én kerül az olvasókhoz, így most csak a megújulás előtti utolsó szám borítóját tudjuk megmutatni.

A HVG címlapja a megújulás előtt
A HVG címlapja a megújulás előtt
Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik