A Volvo 89 éves története során soha nem adtak még el annyi autót, mint tavaly. A modellek szerinti bontásból az derül ki, hogy tavaly a terepjárók tudtak igazán jól teljesíteni. A cég messze legnagyobb darabszámban eladott kocsija (159 ezer) az XC60 16,5 százalékkal nőtt. Az XC90 mellett pedig még a V70, XC70 páros (főként az utóbbinak köszönhetően), illetve a kínai piacon futó hosszított tengelytávú S60 tudott nőni – írta a Napi.hu.
Az autómárka idei legnagyobb dobása az XC90 terepjáró második generációjának bemutatása volt, amelyből – az elődmodell készleteinek kisöprésével együtt – 43,1 ezret adtak el, 141,2 százalékkal többet, mint tavaly. Részben ennek a modellnek köszönheti a cég, hogy az Egyesült Államokban, ahol szeretik a méretes SUV-okat, 24,3 százalékkal tudták növelni értékesítésük volumenét (70 ezer).