A közlemény szerint a megállapodás keretében a Profession.hu internetes állásközvetítő aktuális ajánlatait a Sanoma médiafelületein teszi közzé. Az együttműködés elsősorban a Sanoma médiacég internetes lapjaira vonatkozik, de jelennek meg hirdetések a lapkiadó nyomtatott üzleti kiadványaiban is. A közlemény szerint az együttműködés lehetővé teszi, hogy a Profession.hu még pontosabban elérhesse célközönségét a Sanoma médiafelületei segítségével.
A most megkötött megállapodáshoz hasonlót valósított meg nemzetközi szinten a Yahoo, amikor 2001-ben megvásárolta az egyik legnagyobb amerikai online álláskeresőt, a Hotjobs-t, aminek következtében mindkét cég jelentős bevétel-növekedést ért el. Hasonló sikereket vár az együttműködéstől a Sanoma és a Profession.hu is – tartalmazza közlemény. A Profession.hu az egyik leglátogatottabb online álláskereső oldal, amelyet a Medián Webaudit mérései alapján hétköznapokon általában 8-9 ezren keresnek fel.
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 26 kiadványával Magyarország egyik legnagyobb médiavállalata. A kiadó a leányvállalatával együtt a magazinpiacon 32 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, több mint 400 munkatársa van, s 15 milliárd forintot meghaladó éves árbevételt ér el.
