Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. szerint az Országos Dohányboltellátó Kft. (ODBE) alaptalanul hárítja rá és egyik versenytársára a felelősségét a dohánypiac ellátási problémái miatt, ezért a cég visszautasítja a trafikosok nem megfelelő kiszolgálása miatti állításokat.
Az Imperial Tobacco szerdai, MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta: megdöbbenéssel fogadta az Országos Dohányboltellátó Kft. sajtóközleményét, amely szerint a raktáraiban tapasztalt kiszolgálási hiányosságoknak az az oka, hogy az Imperial Tobacco és egy másik cég késedelmesen kötött szerződést. Mint írták,
Az Imperial ennek ellenére, bár a kisebb versenytársaihoz képest később, november 24-én megkötötte az ODBE Kft.-vel a szállítási keretszerződést. A dohányboltellátó rendszere azonban csak december 4-től tette lehetővé a trafikosok részére az Imperial termékeinek rendelését – közölte a cég. Hangsúlyozták: az Imperial minden tőle telhető és szükséges intézkedést megtett annak érdekében, hogy termékei piaci ellátottságát a november 15-ét követő átállási időszakban zavartalanul biztosítsa.
Ahogyan arról a 24.hu is beszámolt, az OBDE szerint a cég rendszere nem omlott össze, a visszaigazolt határidőre kiszállítják a megrendeléseket. Honlapjukon azt is közölték, hogy az egyes termékekre a szokásosnál várhatóan jóval több megrendelés miatt a héten időszakos intézkedéseket vezet be.