A MySense rendszer egy olyan magyar újítás, amely a mobiltelefonban megtalálható szenzorok (GPS, giroszkóp), valamint a készülékkel végzett tevékenységek (SMS, telefonhívás, böngészés) elemzése alapján, adat- és szövegbányászati eszközökkel szűri ki a szokásos és szokatlan viselkedéseket, és lehetővé teszik ezeknek a hatékony osztályozását. Ezekre a felhasználói szokásokra, hangulati adatokra alapozva képes az alkalmazás a felhasználóknak személyre szabott ajánlatokat, szolgáltatásokat kínálni.
A hangulatot felismerő, tanulásra alkalmas mesterséges intelligencia kifejlesztése laboratóriumi környezetben előidézett környezeti hatások mérése alapján történt. A programban résztvevő tesztalanyok, a több hónapon keresztül tartó adatrögzítési folyamatot egy mobiltelefonos alkalmazás és egyedi, szenzoros, valamint a közvetlen hangulat visszajelzést lehetővé tevő eszköz használatával végezték.
A MySense mobilmarketing megoldást a RevoSense Kft. és a PetaByte Nonprofit Kft. fejlesztette ki az Új Széchenyi Terv keretében.