Tudomány

Menetszélben kócosodó reklám hódít a svédeknél

Ughy Márton
Ughy Márton

2014. 03. 04. 17:00

"De a frizura még mindig tart."

Korábban a témában:

Egyre sorra bukkannak fel az interaktív, környezetükre reagáló reklámok – legyen szó a British Airways eget kémlelő kisfiújáról vagy épp a Tesco teljesen személyre szabott hirdetőtábláiról. S bár azt nem állítjuk, hogy ez győzne meg minket arról, hogy egyik vagy másik szolgáltatót válasszuk, az kétségtelen, hogy az ilyen akcióknak köszönhetően elsősorban az eredetiség fog eszünkbe jutni az adott márkanévről.

Nos, ezek alapján érdemes lehet megjegyezni az Apotek nevű svéd vállalkozást is, ugyanis a marketingeseknek sikerült egy olyan reklámot létrehozniuk, amely minden egyes szerelvénynél átérzi a metrózók szenvedéseit… aztán ajánl egy hajterméket.

A tömegközlekedők láthatóan értékelik a kreativitást – nektek is tetszik?

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

smoking sign in coffe shop
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.