Tudomány

Menetszélben kócosodó reklám hódít a svédeknél

"De a frizura még mindig tart."

Egyre sorra bukkannak fel az interaktív, környezetükre reagáló reklámok – legyen szó a British Airways eget kémlelő kisfiújáról vagy épp a Tesco teljesen személyre szabott hirdetőtábláiról. S bár azt nem állítjuk, hogy ez győzne meg minket arról, hogy egyik vagy másik szolgáltatót válasszuk, az kétségtelen, hogy az ilyen akcióknak köszönhetően elsősorban az eredetiség fog eszünkbe jutni az adott márkanévről.

Nos, ezek alapján érdemes lehet megjegyezni az Apotek nevű svéd vállalkozást is, ugyanis a marketingeseknek sikerült egy olyan reklámot létrehozniuk, amely minden egyes szerelvénynél átérzi a metrózók szenvedéseit… aztán ajánl egy hajterméket.

A tömegközlekedők láthatóan értékelik a kreativitást – nektek is tetszik?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik