Tudomány

Kifordított webáruház

A felhasználó azt teszi fel a szájtra, amire szüksége lenne, az oldal pedig összegyűjti az igényeket.

Kifordított webáruház, vagyis a kereslet oldaláról közelítő weboldal a NeedCube.hu, amely az egy hónappal ezelőtti indítás óta már 200 regisztrálót tudhat magáénak.

Ahhoz hogy a kereslet és kínálat találkozzon, a szerkesztők azt találták ki, hogy a kereskedők, és gyártók ugyan nem hirdethetnek, de feliratkozhatnak bizonyos kulcsszavakra az oldalon. A rendszer működése abban áll, hogy ha az oldalon a kulcsszóhoz kapcsolódó igény jelenik meg, akkor az erre feliratkozott eladó automatikusan értesítést kap, s így nagyobb eséllyel létrejöhet az üzlet.

A NeedCube sajátos C2B (consumer to business) megközelítése – azaz mikor a fogyasztót tálalják az üzleti szférának – nem teljesen egyedülálló, de újszerű benne az, hogy itt kategóriáktól mentesen fogalmazhatják meg az igényeket a regisztrálók.

A felhasználónak négy kérdést kell megválaszolnia: “Mire van szüksége?”, “Mennyi időn belül?”, “Milyen árkategóriában?”, “Helyileg hol?”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik