Tudomány

Debütált az iPad az Oscaron

Az Oscar-díjátadó alatti reklámszünetben jelent meg az első Apple iPad tévéhirdetés.
Kapcsolódó cikkek

Bár a rendezvény nézettsége elmarad a legendás Super Bowl amerikaifoci-döntőétől, így is rengeteg ember nézi, ennek megfelelően a díjátadó alatt hirdetni egyrészt presztízskérdés, másrészt nem olcsó, egy 30 másodperces reklámért másfél millió dollárt kell leszurkolni.

Az Apple úgy döntött, ez a megfelelő alkalom arra, hogy elkezdje promótálni az iPad tabletet, hasonlóan ahhoz, amikor az iPhone-t mutatták be. Az alant látható fél perces tévéreklám alapvetően az iPad képességeire épít: böngészés, e-book olvasás, dokumentumszerkesztés közben mutatja a készüléket. A legfontosabb információ, hogy a tablet április 4-től kapható, illetve azt is lehet tudni, hogy március 12-től lehet előrendelni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik