Tech

A reggeli fennakadás után újra működik az Erste mobilappja

Getty Images
Getty Images

Frissítünk!

Újra működik az alkalmazás, elérhető az összes mobilbankos szolgáltatás.

Megérkezett George, az Erste Bank új digitális platformja, ami fokozatosan váltja le a jelenlegi NetBank netes felületet és MobilBank okostelefonos alkalmazást. Az átmenet ugyanakkor a jelek szerint egyáltalán nem zökkenőmentes, hiszen tapasztalataink szerint mobilon elérhetetlenné vált az Erste applikációja, és a bank Facebook oldalán, a George érkezését hirdető bejegyzés alatt is egyre szaporodnak a problémát jelző kommentek.

Az alkalmazást megnyitva hibaüzenet fogadja a felhasználókat, mobilról bankolni jelenleg lehetetlen (a január 1-től kötelező kétlépcsős azonosítás is csak SMS-sel működik), ugyanakkor a webes felület továbbra is elérhető. A hibával kapcsolatban kerestük az Erste Bankot is, akik válaszukban arról tájékoztattak minket, hogy a nagy érdeklődés miatt átmeneti túlterhelést tapasztaltak, ezért előfordul, hogy az alkalmazás nem indul el. A banknál dolgoznak a megoldáson, köszönik a megértést és a türelmet, illetve felhívják a figyelmet arra, hogy banki ügyintézésre a fennakadás alatt is elérhető a NetBank SMS belépéssel.

Ez a hibaüzenet fogadja a felhasználókat az applikációt megnyitva.

Az Erste feburár 5-én jelentette be, hogy feburár 8-án kezdődik meg az átállás az új plaformra. A MobilBank felhasználóknak mától kezdve, automatikus frissítésként érkezik meg a George, míg a NetBanknál az átállás fokozatos lesz, a webes felületet egy ideig a hagyományos megoldással párhuzamosan érik el az Erste meglévő ügyfelei. Nyár közepére viszont a lakossági ügyfelek már csak George megoldásaival találkozhatnak a mobil- és az internetbankban.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik