Tech

Bemutatta új logóját a Facebook

Korábban a témában:

Hétfőn délután bemutatta új logóját a Facebook, amely többek közt az Instagramot és a WhatsAppot is birtokló anyacéget hivatott ábrázolni, írja a The Verge.

A karakteres betűkből álló logón csupán a vállalat neve olvasható, ugyanakkor minden alkalmazás külön színt kapott: a konkrét Facebook márkajele kék, a Whatsappé zöld, az Instagramé pedig lilás.

A logó a hivatalos tájékoztatás szerint várhatóan az elkövetkező hetekben válik majd láthatóvá a Facebook termékeinél.

Azt egyébként már hónapokkal ezelőtt is tudni lehetett, hogy többek közt azt Instagram és a WhatsApp márkanevéhez is hozzácsatolják azt a szóösszetételt, hogy

from Facebook.

Az Instagram előtte és utána

Az új logóval egyértelműen az a cél, hogy a felhasználók vizuálisan is meg tudják különböztetni a céget az applikációitól.

Mint fogalmaztak a közleményben, szeretnék tudatni az emberekkel, hogy az alkalmazásokon ugyanaz a csapat dolgozik, és mindenkinek joga van tudni, hogy mely vállalatok termékeit használják.

A nem hivatalos indok pedig az lehet, hogy a régi logó lecserélésével kicsit feledésbe merüljenek a cég elmúlt években napvilágot látott kétes ügyei.

Kiemelt kép: Indranil Aditya/NurPhoto/AFP/Europress

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.