Tech

Többnapos rendszerleállás lesz a Telenornál

Szeptember 20-án éjjel 21:30-tól szeptember 22-én 18:00-ig karbantartást végeznek a Telenor ügyfélkiszolgáló rendszerén, amiről a szolgáltató SMS-ben is értesítette ügyfeleit.

A honlapon olvasható tájékoztatás szerint ezen idő alatt számos ügyfélkiszolgáló funkció csak korlátozottan, vagy egyáltalán nem lesz elérhető, és a telefonos ügyfélszolgálaton is korlátozottan zajlik majd az ügyintézés. A karbantartás minden ügyfelet érint, a lakossági és üzleti előfizetőket is.

A Telenor honlapja szerint az alábbi funkciókat nem lehet elérni egyik Ügyfélkezelési csatornán sem:

  • új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím)
  • készülékvásárlás
  • SIM kártya csere
  • tarifacsomag váltás
  • feltöltőkártyás adategyeztetés
  • egyenleg lekérdezés
  • egyenlegfeltöltés 2019. szeptember 20-án éjjel 21:30-tól 2019. 09. 21. (szombat) 10:00-ig egyik csatornán sem
  • 2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés, kivéve személyes csatornán és a telenor.hu weboldalon
  • expressz kártya regisztráció
  • telefonszámla befizetés
  • kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása
  • adatjegy vásárlás
  • MyTelenor applikáció
  • online vásárlás, ügyintézés
  • egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat módosítás, átírás)

A fejlesztés ideje alatt a hálózati/hírközlési szolgáltatások zavartalanul elérhetők lesznek, tehát lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, működni fog a mobil-parkolás, az autópálya matrica vásárlás és a szerencsejáték megrendelés. Az előfizetésével kapcsolatos intéznivalókat viszont érdemes máskorra időzíteni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik