Tech

Lehalt az OTP online rendszere

Birkás Péter
Birkás Péter

újságíró. 2017. 11. 02. 13:10

Frissítés: A rendszer időközben helyreállt, az OTP Direkt és az OTP SmartBank is újra használható.

Ha az online felületen vagy az okostelefonos applikáción keresztül éppen nem tudja elérni az OTP-nél vezetett folyószámláját, akkor nem az ön készülékében van a hiba, hiszen az OTP Direkt webes felülete és az OTP SmartBank alkalmazás is technikai problémákkal küzd.

Az alkalmazás sokszor már a nyitóképernyőn sem mutatja az egyenleget, helyette hibaüzenetet láthatunk, és ha sikerül is túljutni az autentikációs folyamaton, akkor sem érjük el a számlánkat, csak egy töltőképernyő jelenik meg.

A webes felület szintén nem működik: egy hibaüzenettel találkozhatunk, miszerint a szolgáltatásban lassulás tapasztalható, de a banknál dolgoznak azon, hogy minél gyorsabban helyre álljon a rendszer.

Hiába adjuk meg a szükséges adatokat, akkor sem tudunk belépni az online felületre:

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.