Tech

Eddig még 1 millió androidos okosórát sem adtak el

László Ferenc
László Ferenc

tech újságíró. 2015. 02. 12. 13:00

Íme a legújabb bizonyíték arra, hogy a viselhető kütyük egyelőre még csak egy igen szűk réteg érdeklődését keltik fel.

A Canalys piackutató cég legfrissebb jelentéséből kiderül, hogy a tavalyi esztendőben összesen mintegy 720 ezer Android Wear operációs rendszerű kütyüt adtak el, ami még annak ismeretében is elég szerény teljesítmény, hogy ugyebár 2014 volt az új platform első éve.

A Canalys szerint az Android Wear szektor messze legnépszerűbb terméke nem más, mint a Motorola gyönyörű körszámlapos okosórája, a Moto 360. Ugyancsak sikeresnek nevezhető a hasonló körkijelzőt kapott és nemrégiben általunk is alaposan letesztelt LG G Watch R, mely sokkal jobban teljesít, mint elődje, a nem sokkal korábban bejelentett, és még négyszögletes formavilágú LG G Watch.

A csuklón viselhető kütyük piacát a korábbiakhoz hasonlóan továbbra is az egyre inkább a Tizenre fókuszáló Samsung uralja, mely dél-koreai gyártó tizennégy hónap alatt hat ilyen termékkel rukkolt elő, és ezek közül csak a Gear Live futtat Android Weart. 2014-ben egyébként globálisan mintegy 4,6 millió ilyen kategóriás készüléket adtak el a szektorban érdekelt gyártók.

tn-moto (technet, okosóra, smartwatch, smartband, motorola, lg, samsung, android wear)

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Closeup portrait of a beautiful redhead woman using smartphone
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.