Tech

A Facebook hirdetési eszközt kovácsol a megcsörgetésből

Olyan új hirdetési terméket vezet be a Facebook Indiában, ami arra a helyi szokásra épít, hogy a felhasználók híváskezdeményekkel (megcsöngetésekkel) kommunikálnak egymással.

A Facebook nehéz helyzetben van a szegény országokban, ahol kevés a számítógép és az okostelefon, lassú az internet és drágák a telekommunikációs díjak, ezért speciális módszerekkel próbálkozik ezekben a régiókban. Korábban már írtunk arról, hogy a közösségi oldal egy fejlesztőkből álló csapata Dél-Arfikába utazott, hogy megnézze, milyen gyors az alkalmazás a fejlődő országokban. Miután rájöttek, hogy a szegényebb országokban szinte használhatatlan a Facebook alkalmazás, alakítottak rajta.

A mostani kísérlet lényege az, hogy az oldalon megjelenő hirdetésben megadott telefonszámot nem kell felhívniuk az érdeklődőknek, csak megcsörgetniük, ezután a hirdető hívja vissza őket vagy küld a telefonukra brandelt tartalmat, további információkat. A módszer előnye az is, hogy a hirdető meg tudja állapítani, földrajzilag hol van az érdeklődő, nem kell megadnia ezt az adatot.

A hanghívások magas díja miatt rengeteg szegény országban terjedt el az a gyakorlat, hogy híváskezdeményekkel kommunikálnak a helyiek, erről szóló részletesebb cikkünket itt olvashatja.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik