Tech

Már a Google sem tudja, mire jó a Google+?

A Google+ vezetője egészen ellentmondásos nyilatkozatokkal írja le a közösségi oldalt.

Az AsiaD konferencia előtt az All Things Digitalnek sikerült interjút készítenie Bradley Horowitzcel, aki a különböző keresztkérdésekre némileg zavaros válaszokat adott – ezt persze nem tudjuk neki felróni, hiszen egy olyan projektet kell védelmébe vegyen, ami közismerten nem olyan sikeres, mint amennyire remélték.

A Gizmodo például arra az ellentmondásra is felhívja a figyelmet, amikor a Facebook és a G+ konkurenciájáról beszél Horowitz: ugyanis először hosszasan magyarázza, hogy elsődlegesen a funkciók határozzák meg a két közösségi oldal közötti versenyt, majd a későbbiekben megállapítja, hogy a a Google+ felhasználói nem a bárminek az alternatíváját keresik, hanem egy jobb közösségi élményt a Google-nál.

Személyes favoritunk azonban az a rész, ahol Horowitz arra kéri a netezőket, hogy legyenek türelemmel a Google+ kapcsán, hiszen az még az építkezés szakaszában van, messze nincs kész, és éppen ezért nem is készültek arra az eshetőségre, hogy a projekt ilyen korai szakaszában ilyen sokan kritizálják.

Adódik persze a kérdés, hogy a Google Plusra irányított hatalmas nyíl után mire számítottak, ha nem felhasználókra és kritikákra?

Mielőtt bárki félreértene minket: a magunk részéről a Google legnagyobb rajongói vagyunk és ez alól a közösségi oldala sem kivétel. De így volt ez annak idején a Wave-vel is – és annak ellenére, hogy a legjobbakat kívánjuk, a két projekt egyelőre kísértetiesen hasonló pályát ír le.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik