Tech

Virágzik az online reklám

Tavaly 16%-kal nőtt az online reklámköltés - ez a 27,2 milliárd forint a teljes reklámtortának 15,9%-át tette ki 2010-ben.

A IAB Hungary felmérése szerint 2010-ben mobilreklámozásra a hirdetők 500 millió forintot, míg az internetes oldalakon megjelenőkre 14,8 milliárd, a keresőkön 7,48 milliárdforintot fordítottak. Az előbbi 7, az utóbbi 44 százalékkal több az egy évvel korábbinál.

Ráadásul úgy tűnik, hogy a piac tovább bővül, és nagyon sok olyan szereplő van, amelyiknek senki nem látja a költéseit – mivel a cégek reklámköltéseire vonatkozó felmérést ahol lehet, önbevallás alapján végzik, illetve a főbb piaci szereplők becslésére hagyatkoznak.

AJÁNLOTT LINKEK:

A teljes világra vonatkozó adatok – angolul (TechCrunch)

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.