Tech

Megszületett az Xbox gyermeke

Meglepően valóságos, „a gépben élő” gyermek-szimulátort mutatott be a Lionhead vezetője, Peter Molyneux.

Meglepően valóságos, a fejlesztő szerint „a gépben élő” gyermek-szimulátort mutatott be a Lionhead vezetője, Peter Molyneux. A cél egy általunk nevelt és alakított virtuális gyermek: Milo létrehozása.

Az új szimuláció ráadásul tényleg közelít az emberi interakciókhoz: a teljes alakos mozgásfelismerő rendszert, az Xbox 360-on át a Kinect rendszerét használja.

Így beszéddel testünk és karunk mozgatásával lehet majd irányítani a programot.

Amikor például hátra vagy oldalra dőlünk, a kamera is pozíciót vált.

A virtuális lény arcát teljes egészében irányítják. Az orrlyukak tágulásától a hát dőlésszögéig, a szemek pozíciójától a hanglejtésig minden a beépített mesterséges intelligencia kezében van.

A gyermeket tanítani is lehet. A gyermek tudása egy számítási felhőben lesz tárolva, így az idő elteltével – a milliónyi felhasználó munkájának hála – egyre okosabbá fog válni.

A program különbséget fog tenni a férfi és a női felhasználók közt. Ráadásul mivel a gyermek folyamatosan változik, minden interakció nyomán, egy játékosnak sem lesz ugyanaz a karaktere. Mindenkire másképp fog tekinteni.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.