Katy Perry április 14-én öt másik nővel együtt az űrbe repült Jeff Bezos űrvállalatával, a Blue Originnel, ahol néhány pillanatig még a súlytalanságot is megtapasztalta. A mindössze nagyjából 11 percig tartó repülésről azóta számos képet és videót osztottak meg. Az út során a résztvevők éppen csak átlépték a világűr határának tekintett, 100 kilométer magasságban húzódó Kármán-vonalat.
A missziót már így is számos kritika érte, Emily Ratajkowski csatlakozott ehhez, és TikTokján mondta el a véleményét.
Azt mondta, hogy érdekli a Földanya, erre egy űrhajóval mész fel, amelyet egy olyan cég épített és fizet, amely egyedül pusztítja el a bolygót? Nézd meg a világ állapotát, és gondold át, mennyi erőforrást fordítottak ezeknek a nőknek az űrbe juttatására. Minek? Mi volt ott a marketing?
Ratajkowski hozzáteszi, hogy leginkább Bezosnak szánja megjegyzéseit.
Egyszerűen az van, hogy létezik egy nagyon kis csoport, akik az űrbe utaznak, hogy megtapasztaljanak valami újat, míg a lakosság többi része amiatt aggódik, hogy a lakbérét ki tudja fizetni, vagy vacsorát tudjon adni a gyerekeinek. A kiváltság nem teljesítmény. A kizsákmányolás sem. Az, hogy te élhetsz azzal a kiváltsággal, amelyet a bolygó, az erőforrások, az emberi lények kizsákmányolásából és kapzsiságából szerzett valaki, majd 11 percig az űrben vagy, az semmiképpen sem teljesítmény.
A modell szerint a Blue Origin legújabb útja semmiképp nem a haladásról, a fejlődésről szól.
Hozzátette még, hogy paródiába hajló volt az egész látvány, és szó szerint undorodott attól, amit látott.