Szórakozás

Színészlegendákkal fogott össze a Vodafone az utolsó karácsonyi kampányában

Vodafone
Vodafone
Január elsejétől új fejezet kezdődik a haza távközlési piacon: a Vodafone Magyarország One Magyarország néven folytatja működését. Az utolsó Vodafone karácsonyi kampány pedig nemcsak búcsúzik, de fontos társadalmi üzenetet is közvetít – a generációk közötti kapcsolatra, az idősek társadalomban betöltött szerepére, valamint a családon belüli generációs és digitális szakadék problémájára hívja fel a figyelmet, mindezt pedig a megszokottól eltérő, rendhagyó módon teszi.

A márkaváltás előtt álló Vodafone Magyarország hagyományaihoz hűen idén is egy aktuális társadalmi jelenséget dolgoz fel karácsonyi kampányában. A Queen Breakthru című slágerével kísért reklámfilm azonban szakít a megszokott érzelmes ünnepi reklámok világával – helyette három színészlegenda, Szacsvay László, Oszvald Marika és Székely B. István segítségével mutat rá: a generációk közötti digitális szakadék és az idősek társadalmi elszigeteltsége olyan problémák, amelyeken közösen változtathatunk.

Kalanddal a sztereotípiák ellen

A film középpontjában a Szacsvay László által megformált nagypapa áll, aki az unokájával együtt egy régi Opel Rekordban fedezi fel újra a kaland örömét. A színészlegendához csatlakozik Oszvald Marika és Székely B. István is – együtt bizonyítják be, hogy „a 70 az új 30″, és az idős kor nem jelent passzivitást vagy a világtól való elzárkózást.

Vodafone

Érdekesség az autóról, hogy a filmben szereplő B-szériás Opel Rekordból mindössze 294 ezer példányt gyártottak. Az Opel „B” modell 1965 augusztusában váltotta „A” elnevezésű elődjét, és mindössze 11 hónapos gyártási időszakot élt meg, 1966 júliusában be is fejezték a gyártását.

Technológia, amely összeköt

A Vodafone számára a technológia nemcsak szolgáltatás, hanem eszköz is, amely segíthet a generációk közötti kapcsolatok erősítésében. A kampány üzenete szerint a digitális világ nem akadály, hanem híd lehet az idősebb és fiatalabb generációk között. Ez az üzenet egyébként szervesen illeszkedik a vállalat korábbi kezdeményezéseihez, mint például a Magyarországon élő 1.000.000 magányos emberről szóló filmhez Imre bácsival vagy a tavalyi, megosztottságról szóló reklámhoz, amelyben egymást bosszantja Bodrogi Gyula és Szilágyi Tibor.

A Vodafone hazai története

A Vodafone 1999-ben jelent meg Magyarországon mint a harmadik mobilhálózati szolgáltató. Az elmúlt 25 év alatt a vállalat folyamatosan bővítette szolgáltatásportfólióját és technológiai újításaival számos háztartás mindennapjainak részévé vált. A fontosabb mérföldkövek közé tartozik a 2002-es GPRS-technológia bevezetése, a 2005-ös országos 3G hálózat kiépítése, a 2015-ös 4G szolgáltatás elindítása, majd 2019-ben az első magyarországi 5G hálózat létrehozása. A Vodafone számára mindig is kiemelten fontos volt, hogy a technológiát inkluzív módon hasznosítsa, amely nem gátat, hanem hidat képez a generációk között.

Új fejezet: A One márka születése

2025. január 1-jétől jelentős átalakulás kezdődik a hazai távközlési piacon: a 4iG Csoport One márkanév alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait, létrehozva ezzel Magyarország második legnagyobb távközlési vállalatát. A Vodafone Magyarország, a DIGI, az Invitech és az Antenna Hungária szolgáltatásai az év kezdetétől One márkanév alatt lesznek elérhetők. Az új márka 2025-ben országszerte 97 településen mintegy 135 megújult üzlettel várja majd az ügyfeleket, a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedve a mobil és vezetékes szolgáltatásoktól az egyedülálló tartalomszolgáltatásokig.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik