YouTube / Pepsi
Szórakozás

Tejes Pepsit kortyolgat karácsonykor, aki igazán trendi

A tejes Pepsi az idei karácsony trendi itala. A Pepsi szerint legalábbis. A cég nem viccel: igazi nagyágyút szerződtetett az elsőre bizarrnak tűnő italkeverék népszerűsítésére.

#PilkandCookies jelszóval rúgta idei ünnepi kampányát a Pepsi – írja a CNN. A kifejezésből az első tagja, vagyis a Pilk az igazán érdekes: a Pepsi és a milk, vagyis a szénsavas üdítő és a tej keverékét takarja.

A meglepő kombináció alapján azt hihetnénk, valamilyen viccről van szó, de a Pepsi a lehető legkomolyabban gondolja. A cég nem kisebb nevet szerződtetett a karácsonyi kampányához, mint Lindsay Lohan, aki a Netflix új, Karácsonyi románc című filmjének főszereplője.

Todd Kaplan, a Pepsi marketingigazgatója azt mondta, a tejes Pepsi régóta az üdítőital rajongóinak titkos kedvence, és nem a levegőbe beszélt.

Az akkora cégek mint, a PepsiCo folyamatosan monitorozzák a trendeket az összes létező platformon. A TikTokon pedig mostanában nagyon pörögnek a „dirty soda”, vagyis a szénsavas üdítőkön alapuló, alkoholmentes italkeverék tematikájú videók.

A „dirty soda” divatja Utahból, a szigorú vallási előírások szerint élő, így alkoholt sem fogyasztó mormonok központi államából ered. Az amerikai Z-generáció akkor kapott rá a trendre, amikor egyik kedvenc énekesnője, Olivia Rodrigo tavaly decemberben megosztott magáról egy fotót, melyen a Swig nevű utahi üdítőmárka poharát tartotta. Fiatalok tömegei kerestek rá az alig ismer cég nevére, és azt találták, hogy a Swig a „dirty soda” feltalálójaként hivatkozik magára.

A TikTokon jelenleg több mint 700 ezer videó van #dirtysoda hashtaggel megjelölve. Ha a Pepsi számítása bejön, akkor a fiatalok hamarosan az ő termékeiket kezdik el használni alapanyagként.

Ajánlott videó