Szórakozás

„Fejetlenség” egy angliai KFC-ben: rántott csirkefejet talált az étteremből rendelt kosárban

Csak szárnyakat szeretett volna, de egy meglepetés csirkerész is volt a rendelésben.

A Sun is beszámolt róla, hogy pár napja megjelent egy igen furcsa panasz a Takeaway Trauma  nevű, éttermek rossz értékeléseit gyűjtő Instagram-oldalon. (Az oldal nevét magyarul talán Elviteles traumának lehetne fordítani.)

A december 3-i keltezésű kritikát egy bizonyos Gabrielle töltötte fel, aki egy London közelében található KFC-ből rendelt magának kaját, az értékelésében pedig azt írta, hogy egy egész csirkefejet talált az eredetileg csípős csirkeszárnyakat tartalmazó kosarában, mikor ránézett a rendelésére.

Egy sült csirkefejet találtam a csípős csirkeszárnyaim között. Elvette a kedvem a további étkezéstől

– írta a csalódott vásárló, aki még fotós bizonyítékot is csatolt az értékeléséhez. A rántott csirkefej a bejegyzés második képén látható.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Takeaway Trauma (@takeawaytrauma) által megosztott bejegyzés

A bejegyzéshez fűzött kommentekben többféle attitűd is megjelent a történettel kapcsolatban. Az egyik felhasználó azt írta: „Bárcsak visszamehetnék az időben 2 perccel, amikor még nem láttam ezt.”

Egy másik pedig ezt: „Mi kell ahhoz, hogy egy csillagot kapjunk?” – utalva arra, hogy Gabrielle másfél csillaggal jutalmazta a gyorsétteremből rendelt kaja minőségét. De voltak olyanok is, akik azt állították, hogy az állat fejének látványa jobban tudatosítja, mit is esznek az emberek.

Ha húst eszel, nincs miért panaszkodnod, csak egyszer szembesülsz a valósággal, hogy mit eszel

– írta egyikőjük, míg valaki más úgy fogalmazott, hogy „ha nem tudod elviselni, hogy az ételed egy halott állat, akkor nem kellene húst enned”.

A KFC brit Twitter-fiókja válaszul sajnálatát fejezte ki, majd azzal viccelődött, hogy ez „a valaha volt legbőkezűbb kétcsillagos értékelés”.

A Sun online kiadásának pedig azt is elmondták, őszintén meglepte őket a fotó, ezért vizsgálatot indítottak miután Gabrielle kapcsolatba lépett velük.

Egyszerűen fogalmazva, mi valódi csirkét szolgálunk fel – és erre büszkék vagyunk –, de ez nyilvánvalóan átcsúszott a szigorú folyamatokon és ellenőrzéseken, amelyeket a beszállítóink, partnereink és csapataink végeznek, akik mindent frissen készítenek el éttermeinkben

– reagálta az étteremlánc, majd hozzátették, hogy máris további intézkedéseket foganatosítottak az ügyben, például átképezték a munkavállalóikat is.

„Ez azonban nem változtat Gabrielle tapasztalatán – ezért felkerestük őt, ő pedig elfogadott egy kis ingyenes KFC-s csirkét tőlünk” – folytatódik a lapnak eljutatott válaszuk, amiből az is kiderül, hogy Gabrielle-t és a családját is meghívták az étterembe, ahol megnézhetik, hogyan történik az előkészítés.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik