STR / POOL / AFP
Szórakozás

Meghan Markle pert nyert a Mail on Sunday ellen, miután nyilvánosságra hozták egyik személyes levelét

Próbáltak fellebbezni a bulvárlap részéről, de sikertelenül.

A BBC szerda délelőtt számolt be arról, hogy Meghan Markle pert nyert a Mail on Sunday brit napilap ellen, miután a lap megsértette a hercegné magánéletéhez fűződő jogát. Tették ezt úgy, hogy kiszivárogtatták a levelet, amit Markle kézzel írt saját apjának.

A bíró szerint az Mail on Sunday mögött álló Associated Newspapers Ltd. többször is visszaélt Markle személyes adataival. Ugyan a kiadó megpróbált fellebbezni, de ezt a brit fellebbviteli bíróság elutasította. Az ítéletet helybenhagyták.

Kapcsolódó
Áll a bál Meghan Markle apjának írt levele miatt
A királyi család perrel fenyegeti a brit lapot, ami nyilvánosságra hozta a privát üzenetet.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.