Szórakozás

Harry és Meghan csúnyán szakított négy brit lappal

Elegük van a sok ferdítésből.

A The Guardian számolt be arról, hogy Meghan Markle és Harry herceg négy brit szerkesztőségbe küldött levelet, egészen pontosan a Daily Mailnek, a Sunnak, a Mirrornak és az Expressnek. Így tájékoztatták őket, hogy a jövőben nem kívánnak együttműködni velük semmilyen formában.

Mint fogalmaztak, nagyon sok támadást kaptak az elmúlt években ők és családjaik is, ehhez pedig nem kívánnak asszisztálni a következő években, ám azt hozzátették: a lapoknak van joguk írni róluk, ha az nem hazugságon alapszik.

A nyilatkozatstop csak a négy lapra vonatkozik, másokkal kommunikálnak majd, de továbbra is áll, hogy a hiteles dolgokat inkább a saját weboldalukon kell keresni.

Meghanéket égette egy troll, miután gyorsabban kapcsolt, és megvette előlük új alapítványuk domain nevét
Aki az oldalra tévedt, egy slágert kapott az arcába, amivel Meghanre utalgattak.

Kiemelt kép: Steve Back/Getty Images

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.