Szórakozás koronavírus

Horváth Gréta az esküvő és a nászút alatt is diétázott

Rómába utaztak nászútra.

Nemrég a Storyból derült ki, hogy az Ázsia expressz 2 győztes párja, Horváth Gréta és Meggyes Dávid összeházasodtak, már túl is vannak a római nászúton, amiről Horváth számolt be az Instagram-oldalán. A sztorik között persze kaptak kérdéseket a koronavírusról is, a celeb úgy fogalmazott, ott nem pánikolt senki, a reptéren volt egy kis ellenőrzés.

Az olasz főváros különösen tetszett neki:

♥️Róma♥️ Csodás egy hetet töltöttünk Olaszországban! Nekem mindig szívem csücske volt ez a hely, ez most sem változott. Jóval az utazásunk előtt foglaltunk szállást a Trevi kút mellett, egy nagyon jó Hotelben. Nyilván így hatalmas kedvezménnyel tudtunk menni, mert valljuk be nem a legolcsóbb hely Róma. Fontos volt, hogy a szívében legyünk, mert mindent IS látni szerettünk volna. Ez a város olyan mintha folyamatosan valami filmes giga díszletben sétálnál. Akár merre veszed az irányt, folyamatosan bele botlik az ember a szebbnél szebb épületekbe, kávézókba, butikokba, éttermekbe. Olyan igazi, pici macskaköves utca cikázik ide oda a városon. Mindenki kedves, mosolygós volt velünk! Rengeteget gyalogoltunk átlagosan napi 14-15 km-t! Én volt, hogy többet mert hagytam Barit reggel vagy délután szunyókálni. Egyedül is nyakamba vettem a várost, ilyenkor mentem el sutyiban az összes butikba, sminkes boltba vásárolni😄 Az a helyzet, hogy kint is hatalmas leértékelések vannak és hát milyen egy nő? Ez is kell, az is kell!!! Hoztam is haza nagyon menő darabokat, amiket alig várom, hogy felvegyek csak süssön itt is a nap! Kint kiskabátos idő volt de sokszor csak egy pulcsiban voltunk. Első dolgom egy farmer kabi beszerzése volt mert téli kabátot vittem csak. Az indulás iszonyat nehézre sikerült, hála nekem

– kezdte, majd kiderült, mivel a lagzi másnapján utaztak, ő eléggé másnapos volt, így férje állt a helyzet magaslatán.

Bari helyt állt ismét ♥️ Mivel az esküvőnk másnapján indultunk, így én nem voltam a helyzet magaslatán az előző, illetve aznap éjszakai pálinka fogyasztásnak köszönhetően! Igen, macskajaj volt😂 Nem is kicsi😧 Egy barátunk vitt minket a reptérre azzal a cuccal amit én csukott szemmel pakoltam és amit Barika jónak gondolt. Pikk pakk ott voltunk! Repülő, vonat, villamos ♥️ Ennyi volt összesen amit tömegközlekedéssel mentünk! Mivel a diétámat nem bontottam fel sem az esküvő sem a nászút miatt ezért szeretnék majd egy posztot erről is, hogyan bírtam ki Romát, tészta, pizza, friss péksütik, sütik és más finomságok nélkül! Így is ettem finomat és nem éheztem! Filipre Apukám, Kati, Anyucikám vigyázott➡️Köszönöm szépen, hogy nyugodtan tudtam pihenni! Egyszóval tökéletes volt a nászút! Rengeteget nevettünk, szívattuk a másikat. Olyan igazi mézeshét volt💌 Jól vagyunk🥂

– zárta sorait.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Horváth Gréta (@horvath_greta_official) által megosztott bejegyzés, Febr 27., 2020, időpont: 10:26 (PST időzóna szerint)

Rómában nem pánikolnak úgy a koronavírus miatt, mint itthon
Az olasz fővárosban nem látni lerabolt polcokat a nagy élelmiszerboltokban, az itteniek egyelőre nem idegeskednek, és az olasz kormány is nyugtatni próbál.