Szórakozás

Az Estée Lauder marketingbüdzséjének 75 százalékát influenszerekre költi

Szinte Obi-Wanként érezzük, ahogy néhány magyar influenszer szeme épp dollárjellé válik, és kutatni kezdik a világmárka e-mail címét.

A szépségipar zászlóshajójának számító Estée Lauder vezérigazgatója, Fabrizio Freda árulta el a nagy titkot: a cég margetingbüdzséje elég nagy, ennek egy kétharmadát pedig arra költik, hogy felvásárolják az influenszerek véleményét. Valószínűleg a dolog mögött siker van, hiszen másképp nem érné meg milliódolláros pénzeket beleborítani a projektbe.

Nagyon jövedelmező módon dolgoznak, mert mi jól értünk a reklámozáshoz, a célközönség belövéséhez

vélekedett Freda.

Az influenszer-marketing kétes jövőjéről nemrég mi is hosszasan írtunk:

Most dőlhet el, hogy a magyar influenszerek észhez térnek vagy belefulladnak az unalomba
Az influenszer szó sok helyen szitokszó lett. De vajon jogosan?

Kiemelt kép: Instagram.com/kathleenlights

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.