Szórakozás

Az Estée Lauder marketingbüdzséjének 75 százalékát influenszerekre költi

Szinte Obi-Wanként érezzük, ahogy néhány magyar influenszer szeme épp dollárjellé válik, és kutatni kezdik a világmárka e-mail címét.

A szépségipar zászlóshajójának számító Estée Lauder vezérigazgatója, Fabrizio Freda árulta el a nagy titkot: a cég margetingbüdzséje elég nagy, ennek egy kétharmadát pedig arra költik, hogy felvásárolják az influenszerek véleményét. Valószínűleg a dolog mögött siker van, hiszen másképp nem érné meg milliódolláros pénzeket beleborítani a projektbe.

Nagyon jövedelmező módon dolgoznak, mert mi jól értünk a reklámozáshoz, a célközönség belövéséhez

vélekedett Freda.

Az influenszer-marketing kétes jövőjéről nemrég mi is hosszasan írtunk:

Most dőlhet el, hogy a magyar influenszerek észhez térnek vagy belefulladnak az unalomba
Az influenszer szó sok helyen szitokszó lett. De vajon jogosan?

Kiemelt kép: Instagram.com/kathleenlights

Ajánlott videó

Olvasói sztorik