Szórakozás

Madár madársalátát, Szabó Simon MÁV jegypénztárat reklámoz

Mi történik? Miért?

Nagyon rámehetett a hőség a magyar marketingszakma fejére, ugyanis rövid időn belül három olyan híres emberes reklámot láttunk, amit nem igazán tudunk hova tenni. Az elsőn Szentgyörgyi Rómeó a tengerparton koktélozgat, a reklám szövege pedig elmondja, hogy nem kell nyaralnia, hisz a kókuszillatot a cég mosószerétől is megkapja. A képzavaron túl is furcsa üzenet, hogy nyaralás helyett inkább mosd ki otthon a ruháidat.

A másodikon Szabó Simon mondja el, hogy a MÁV jegypénztára a leglazább a világon, ami igazából csak attól függően erős kijelentés, hogy hogyan értelmezzük a laza szót. Továbbá furcsa képzavar egy MÁV reklámon úszógumit, koktélt, és medencét látni, jó eséllyel ezek azok a dolgok, amiket a magyarok a legkevésbé társítanának a magyar vasúttársasághoz.

Fotó: mavcsoport.hu

De a K.O.-t egy magyar bokszlegenda, Erdei „Madár” Zsolt vitte be nekünk, aki egy salátamixet reklámoz, ami természetesen tartalmaz madársalátát is. De ha ez még nem lenne elég, a terméknek Ütős mix a neve, valószínűleg ezért nem Madár Veronikát kérték fel.

Kiemelt kép: eisberg.hu

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.