Szórakozás

Lilu szemében minősített eset az, aki a gyerekével reklámoz

„Én sem örülnék annak, ha egyik reggel arra kelnék, hogy a férjem kiposztolta 100 ezer embernek azt, ahogy kicsit nyitott szájjal alszom.”

Egy ideje már aktívan követjük Lilu semmit nem mutató gyerekfotós munkásságát, és úgy tűnik, nem csak mi figyeltünk fel arra, hogy a híresség mindig csak apróbb részleteket mutat a gyerekeiből.

Most már Lilu második gyerekének a felét is látni lehet
Több, mint amit a gyerekeiből mutatni szokott.

A Ruhastory interjújában meg is kérdezték őt a sejtelmes babafotóiról, amik természetesen tudatosak. Az oka pedig igen egyszerű: ami felkerül a netre, az ott is marad.

Hogyha valakit több tízezren követnek, és nagyon szereti a családját, akkor felelősen, féltőn gondol arra, hogy az Internet nem egy régi fénykép, amit el lehet rakni, hanem amit egyszer kiteszünk, az örökre ott marad. Én sem örülnék annak, ha egyik reggel arra kelnék, hogy a férjem kiposztolta 100 ezer embernek azt, ahogy kicsit nyitott szájjal alszom. Sőt, szerintem nagyon össze is vesznénk miatta.

Nincsen jó véleménnyel azokról a hírességekről, akik gyerekeiket fizetett hirdetéses posztokban mutogatják.

Magamnál jobban szeretem ezeket a gyerekeket. És akkor itt jön a magamnál jobban szeretem, a lájkoknál jobban szeretem, a pénznél jobban szeretem. A gyerekem arcképét soha nem használnám reklámra. Aki ezt teszi, az a szememben minősített eset.

Szerinte ráadásul amúgy is nagyon veszélyes hatalmas követőbázissal jelentkező celebeknek megmutatni az interneten a gyerekeiket.

Nyilván jön a magyarázkodás, hogy ez jó lesz a gyereknek is, mert a bevétel egy részét majd a taníttatására fordítja, és a gyereket amúgy sem zavarja. De kérdezem én, mi zavarna egy 3 évest? Ha nem kötnéd be a kocsiban a gyereked szólna? Nem szólna. Nem tudjuk, mi lesz később, az Internet szerintem életveszélyes ilyen szempontból.

Kiemelt kép: Instagram

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik