Szórakozás

A Calvin Klein elnézést kért az LMBTQ-közösségtől új reklámja miatt

A márka Bella Hadid és egy animált Instagram-sztár csókjelenete után vált központi témává.

Mint ahogy arról mi is beszámoltunk, szürreális promóvideót készített a Calvin Klein, aminek két főszereplője volt: Bella Hadid modell és Lil Miquela, aki egy kitalált és meganimált Instagram-sztár. A szpotban csókolóznak egyet, miközben a narrátor elmondja,

Az élet arról szól, hogy új ajtókat nyitunk ki és olyan álmokat alkotunk, amiknek a létezéséről nem is tudtunk.

Nagyon sokaknak nem tetszett a dolog, ugyanis egyrészt furcsának találták az animált karakter képbe való behozatalát, valamint az sem feltétlenül volt jó üzenet sokak szerint, hogy a heteroszexuális Hadid azonos nemű személlyel váltott csókot, illetve a Calvin Klein

marketingcélok miatt csinált nézettséget és hírnevet egy érzékeny témából.

A márka hosszú posztban kért bocsánatot az LMBTQ-közösségtől is:

Legújabb kampányunk céljával segíteni szerettünk volna az identitás szabadságának promotálásában, a véleményszabadság fontosságát beleértve. A nemi- és szexuális identitás kérdése számunkra is fontos. Ebben a videóban a valóság és a képzelet közti homályos vonalakat mutattuk meg. Megértjük, ha valaki úgy gondolja, furcsa az, amikor egy heteroszexuális embert azonos nemű csókjelenetben lát viszont. Mint az LMBTQ-közösség folyamatos támogatói, nem szerettük volna rossz vagy nem érthető módon beállítani a közösséget, és elnézést kérünk mindazoktól, akiket megtévesztettünk. Sajnáljuk, ha bárkinek kellemetlenséget okoztunk.

Kiemelt kép: YouTube

Ajánlott videó

Olvasói sztorik