Szórakozás

A CNN-en is adják majd Budapest új imázsfilmjét

24.hu
24.hu

2018. 05. 16. 09:55

Soha nem költött még kormány ennyi pénzt Budapest nemzetközi népszerűsítésére, ekkora online felületet pedig Magyarország még soha nem vásárolt külföldön – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője az Origónak adott interjújában. A kampányra összesen 1,3 milliárdot költenek.

Guller szerint Budapest Európa fűszere, így a Spice of Europe szlogen alatt fut a főváros új turisztikai márkája. A kampánnyal kapcsolatban elmondta, rengeteg hirdetésük lesz az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője megjegyezte, jelentős lesz a tévés megjelenés, a legjelentősebb partnerük pedig a CNN, aminek csatornáin több mint 800-szor sugározzák majd az imázsfilmet.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Magukra hagyták haldokló szeretteiket

Kommentek

HOCKENHEIM, GERMANY - JULY 22: Sebastian Vettel of Germany driving the (5) Scuderia Ferrari SF71H on track during the Formula One Grand Prix of Germany at Hockenheimring on July 22, 2018 in Hockenheim, Germany.  (Photo by Mark Thompson/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.