Szórakozás

A CNN-en is adják majd Budapest új imázsfilmjét

24.hu
24.hu

2018. 05. 16. 09:55

Soha nem költött még kormány ennyi pénzt Budapest nemzetközi népszerűsítésére, ekkora online felületet pedig Magyarország még soha nem vásárolt külföldön – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője az Origónak adott interjújában. A kampányra összesen 1,3 milliárdot költenek.

Guller szerint Budapest Európa fűszere, így a Spice of Europe szlogen alatt fut a főváros új turisztikai márkája. A kampánnyal kapcsolatban elmondta, rengeteg hirdetésük lesz az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője megjegyezte, jelentős lesz a tévés megjelenés, a legjelentősebb partnerük pedig a CNN, aminek csatornáin több mint 800-szor sugározzák majd az imázsfilmet.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

LEAGUE CITY , TX - MAY 20: Residents attend a prayer vigil to remember the victims from the Santa Fe High School shooting at Walter Hall Park on May 20, 2018 in League City, Texas. Last Friday, 17-year-old student Dimitrios Pagourtzis entered the school with a shotgun and a pistol and opened fire, killing 10 people.   Scott Olson/Getty Images/AFP
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.