Szórakozás

A CNN-en is adják majd Budapest új imázsfilmjét

24.hu
24.hu

2018. 05. 16. 09:55

Soha nem költött még kormány ennyi pénzt Budapest nemzetközi népszerűsítésére, ekkora online felületet pedig Magyarország még soha nem vásárolt külföldön – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője az Origónak adott interjújában. A kampányra összesen 1,3 milliárdot költenek.

Guller szerint Budapest Európa fűszere, így a Spice of Europe szlogen alatt fut a főváros új turisztikai márkája. A kampánnyal kapcsolatban elmondta, rengeteg hirdetésük lesz az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője megjegyezte, jelentős lesz a tévés megjelenés, a legjelentősebb partnerük pedig a CNN, aminek csatornáin több mint 800-szor sugározzák majd az imázsfilmet.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Budapest, 2014. március 25.
Turisták bőröndjeikkel egy zebránál állnak Budapesten, a Rákóczi úton 2014. március 25-én.
MTI Fotó: Mohai Balázs
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.