Szórakozás

Katy Perry most tényleg nagyon felbosszantotta az ausztrálokat

Az énekesnő, akit 100 millióan követnek Twitteren, nagyon kihúzta a gyufát új promovideójával – írja az Elite Daily. Katy Perry ebben arra biztatja rajongóit, hogy nyerjenek jegyet Witness nevű turnéja ausztráliai állomásaira, de a lényeg egyáltalán nem ez, hanem a videó vége.

Ahhoz, hogy értsük, mennyire rossz ötlet volt a Myer One nevű ausztrál áruházlánc reklámának ilyen befejezése, tudni kell, hogy az Ausztrália egyik jelképének tekinthető

koala lassan már veszélyeztetett faj lesz, és komoly gondot okoz a kontinensen, hogy gyakran támadnak kutyák a koalákra.

Ehhez képest Katy Perry saját kutyáját biztatja a videó utolsó pillanataiban arra, hogy akkor most eredjen, és kergessen koalákat.

Ausztráliában évente 110 koalát ölnek meg rájuk támadó kutyák, 1997 és 2008 között 1400 koala került állatkórházba kutyák által okozott sérülésekkel. A probléma olyan komoly, hogy a koalák között a halál harmadik leggyakoribb oka a kutyatámadás.

A Myer One azóta reagált a felháborodásra, és azt ígérik, eltávolítják hirdetéseikből a koalaűzésre vonatkozó részeket.

Címlapfotó: Russell Latter / Getty Images

Ajánlott videó

Olvasói sztorik