Szórakozás

A tévéműsorok készítőinek bele kell húzni, ha le akarják győzni Taylor Swiftet

Az amerikai videószolgáltató, a Vevo legújabb kutatása szerint a legfelkapottabb előadók videoklipjei

több nézőt vonzanak, mint egyes tévéműsorok.

Taylor Swift például Bad blood című klipjének megjelenési hetén 18 milliós nézettséget produkált, ami több, mint amit az azon a héten futó tévéműsorok bármelyike elért- kivéve az NCIS Los Angelest.

Tavaly októberben, miután kijött Drake Hotline blingjéhez készült videója, egy hét alatt 6 millió néző volt rá kíváncsi. A kutatás szerint a 18-49 éves korosztályban közel annyian látták a klipet, mint a South Park legújabb részét.

A Vevo felmérése igazából arra volt jó, hogy ország-világ elé tárja a szolgáltató egyre növekvő nézettségi adatait – 17 milliárd egy hónap alatt azért elég szép teljesítmény.

(NYP)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik