Hir24-logo(430x286).jpg (Array)
Szórakozás

Helyreigazítás

VV Dóri szolgáltatásai napi 2000 euróba kerülnek címmel a Hír24 2015. Május 28. 22:22 időponttal megjelent cikkünk valótlanul tartalmazta azt, hogy a nyuszis magazin címlapján többször is szereplő Lévai Adrienn lebukott, egy magán „munkabeszélgetése” ugyanis nyilvánosságra került egy külföldi oldalon. A közölt „munkamegbeszélés”- hez Lévai Andriennek ugyanis semmilyen köze sincs, ő nem folytatott senkivel ilyen beszélgetést

.

A miniszterelnök-helyettes azt mondta, belátják, hogy a költségvetési vétó a szándékaikkal ellentétesen mind Lengyelországnak, mind az EU többi országának anyagilag is kárt okozna és ezt nem szeretnék.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.