Szórakozás
rákóczi (rákóczi)

Bajba kerülhet állami melója miatt Rákóczi Feri

Vizsgálat indult a rádiós ellen a Class FM-nél. Munkaadója nem tudott arról, hogy a műsorában termelői piacokat kellene reklámoznia.

Korábban a témában:

Ahogy arról pénteken beszámoltunk a Class FM műsorvezetője elfogadta a Földművelésügyi Minisztérium megkeresését, így közel egy éven át, havi nettó 350 ezret keres mellékesen.

Rákóczi cége leszerződött a tárcával, aminek értelmében tíz hónapon keresztül, a fenti összeg ellenében a reggeli műsorában népszerűsíti a termelői piacokat és a nemzeti parkokat.

Ezen kívül alkalmanként 300 ezerért vezet műsort a tárca rendezvényein, 80 ezerért, pedig megadott témában és oktatási anyag alapján tart előadásokat.

A Bors szombati száma azt írja, hogy a rádió nem tudott a szerződésről, ezért kivizsgálja a történteket és meghozza a szükséges döntéseket.

Az újságnak nyilatkozó Magyar György ügyvéd szerint etikailag mindenképpen aggályos, ha valaki a saját műsorában népszerűsít valamit, főleg akkor, ha arról a munkaadója sem tud.

Ezzel együtt azt is vizsgálni kell, hogy ezek a promóciók reklámnak vagy termékelhelyezésnek számítanak-e, mert ezeket jelezni kell a hallgatók felé.

Az NMHH azt nyilatkozta a lapnak, hogy a burkolt reklámokat bejenletésre vizsgálják. A minisztérium úgy látja, Rákóczi a legalkalmasabb a feladatra, aki alkalmanként 80 ezerért már tartott iskolásoknak előadást. A rádióst nem érte utol a Bors.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.