Szórakozás

Életveszélyesen megégett egy férfi egy újszegedi lakásban

24.hu
24.hu

2014. 02. 06. 08:56

A Csongrád Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivőjének tájékoztatása szerint a tűz csütörtökön reggel keletkezett egy panellakásban.

Tátrai János elmondta, a tűz Újszegeden, a Székely sori garzonház nyolcadik emeletén keletkezett. A lakástűzben életveszélyesen megsérült egy 38 éves férfi.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.