Szórakozás
reklám (reklám, )

Itt vannak 2013 legjobb és legrosszabb reklámjai

A The Wall Street Journalnak mondták el véleményüket nagyvállalatok vezetőit kérdezte arról, hogy szerintük melyik a legjobb és melyik a legrosszabb reklám. Mélységek és magasságok.

Korábban a témában:

A cikkben elsőként a Pepsi globális italdivíziójának elnöke beszél. Brad Jakeman első helyre a Chrysler reklámját sorolta, középpontban a farmerekkel. A Chrysler piaci részesedése majdnem 1 százalékponttal nőtt a reklám hatására ebben az évben.

Az elnök utolsó helyre a Samsung Galaxy Note 3 reklámját sorolta, pedig abban még Lionel Messi is szerepel.

Jeff Goodby, a Goodby, Silverstein & Partners nevű reklámcég társalapítója a legjobbnak az Unilever Dove szappanjának reklámját tartotta, amit 170 milliószor néztek meg online. A videót 4 milliószor osztották meg.

Jeff Goodby legrosszabb reklámként a Chipotle Mexivan Grill étteremlánc hirdetését nevezte meg.

Marty St. George, a Jetblue légitársaság marketingért felelős alelnöke szerint a Google reklámja volt a 2013-as év legjobbja, meg is ríkatta a videó.

A legrosszabb szerinte a Sears nevű bolthálózat reklámja lett, ami az ingyenes kiszállítást népszerűsíti.

Még több jó és rossz reklámért errefelé kattintson.

Címkék: reklám

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.